Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

bonsai


Το bonsai είναι μια μορφή τέχνης. Μπορούμε να πούμε ότι ειναι η δημιουργία δέντρων νάνων. Άλλωστε bonsai σημαίνει "δέντρο νάνος σε ρηχό δίσκο". Δυστυχώς στην Ελλαδιτσα μας δεν είναι τόσο διαδεδομένο. Αξιζει όμως να το ψαξετε λίγο. Εγώ πριν μια βδομάδα περίπου είδα σ' ένα περιοδικό να τα διαφημίζουν, ενδιαφέρθηκα και ψάχτηκα λίγο. Μου φάνηκε ενδιαφέρον, γι' αυτό και προμηθεύτικα δύο τέτοια δεντράκια. Βέβαια τα μπονσαι χρειάζονται πολλή φροντίδα και μεράκι για να εξελιχθουν σε μορφή τέχνης. Προς το παρών τα ποτίζω και προσπαθώ να μάθω πρισσότερα. Κάποια ενδιαφέροντα sites για bonsai είναι τα έξης: www.bonsaiart.gr, www.esoterica.gr, www.atfreeforum.com. Ελπίζω να σας φάνηκε ενδιαφέρον, γιατί αξίζει να ασχολούμαστε με πράγματα που μας φέρνουν λίγο πιο κόντα στην φύση και ίσως μας κάνουν να την δόυμε με άλλο μάτι...

2 σχόλια:

lovasas είπε...

Καλή φάση ρε φίλε, το ψιλοσκεφτόμουν κι εγώ παλιά να πάρω. Βέβαια έμεινα στη σκέψη :) Σήμερα ξέχασες να μου τα δείξεις. Δεν πειράζει next time θα περάσω για καφέ να μου πεις και οδηγίες για τα δεντράκια.

Ανώνυμος είπε...

Ρε alex μάλλον φυτική παραγωγή έπερεπε να πας.....!!!χιχιιχιχ

Favourite Deviations